Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Όταν το δικαίωμα στη ζωή ξεπερνά όλα τα άλλα..

Πέρασε πολύ καιρός από την τελευταία ανάρτηση, πληροφορίες ανέφεραν ότι είχα συνάντηση κορυφής με τον Πανόπουλο που ήθελε με 300 ευρό(βασικό μισθό ποδοσφαιριστή) να μου κλείσει το στόμα. Εγώ αρνήθηκα ζήτησα ένα φάμπια από τα παλιά αλλά δεν μου δωσε. Έτσι είμαστε πάλι εδώ σήμερα και γράφουμε.. το θέμα είναι όμως τί να γράψω, για την γελοία ανακοίνωση των ποδοσφαιριστών κατά των οπαδών , για την ανακοίνωση των XanthiFans για την συνέντευξη του Πανόπουλου στο Metropolis για το πότε θα πάρει πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ?
Φτάσαμε σε ένα σημείο να μην μας καίει πια η ομάδα τόσο πολύ και σε αυτό βοήθησαν όλοι παίκτες πρόεδροι ΟΛΟΙ ακόμα και ο κόσμος. Θα μου πείς γιατί ο κόσμος? Γιατί δεν τον έδιωξε όταν είχε την δύναμη.Αλλά για εμένα πλεόν μικρή σημασία έχει , όχι γιατί έχω ξενερώσει με την ομάδα τόσο πολύ αλλά γιατί υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά πράγματα να μας απασχολούν.

Υ.Γ-Δεν αξίζει κανένας να θυσιάσει την ζωή του για την κατάσταση που βρίσκεται η χώρα.Ο άνθρωπος που αυτοκτόνησε σήμερα γεννήθηκε το 1937 , είχε ζήσει και κατοχή αλλά και χούντα όμως επιβίωσε , η οικονομική κρίση όμως τον οδήγησε σε αυτή του την πράξη.Είναι κρίμα και άδικο πραγματικά να πεθαίνουν άνθρωποι τον 21ο αιώνα σε ντεμέκ οικονομικά αναπτυγμένες χώρες από την πείνα αλλά και από την φτώχεια.
Υ.Γ 1- Οι εκλογές πλησιάζουν και τα πρόβατα βελάζουν...

1 σχόλιο:

  1. καλα κανεις και γραφεις...ας μην μενουμε σιωπηλοι τουτες τις ωρες...
    εμεις ΑΟΞαρα ειμαστε..δεν εχουμε καμια σχεση με ολες τις αλητειες που διαδραματιζονται τον τελευταιο καιρο, εκει στα Πηγαδια..

    να 'σαι καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή